søndag, mai 27, 2007

Nydelige tulipaner!

Jeg kjøpte noen rosa flerblomstrede tulipaner hos Bakker ifjor som jeg er veldig fornøyd med! De så litt pjuskete ut på bildet i katalogen men i virkeligheten blomstrer den som den vakreste peon!

Jeg har satt dem på to steder, ett sted står de sammen med mørkeburgunder Black Hero, og et annet sted sammen med en liljeformet tulipan. Jeg synes begge er gode kombinasjoner og går for å beundre dem hver eneste dag. Hvis man kikker nøye skimtes Black Prince martagonliljen min i bakgrunnen i et av bildene, den vokser seg til i fin fart og jeg gleder meg til den blomstrer.

Primula og co står også i fin blomst og i flotte farger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hyggeligt med besøg i bloggen min, ja Tilda kan man komme til at holde af at sy, Troede ikke det skulle ske for mig. Meget flot have du har,med smukke blomster, har aldrig set tulipaner i den mørke burgunder farve, de er da vist specielle.