lørdag, juli 28, 2007

Lenge siden sist

Lenge siden jeg har skrevet nå. Vi har funnet ut at vi må flytte til våren, og det har ikke vært så motiverende med hagearbeid på en stund...
Men men, det blomstrer i hagen og det peneste tar jeg med meg!
Jeg er strålende fornøyd med hvordan det hvite-blå-rosa bedet jeg planla i fjor er blitt! Det er blitt akkurat sånn jeg ville ha det.

Og på liljeimporten i fjor på Hagegal kjøpte jeg en svindyr mørkerød martagon lilje - black prince. Visstnok sjelden også, men jeg kjøpte den rett og slett fordi den var så nydelig på bildet. Og det ble den i virkeligheten også! Utsøkt nydelig vedsiden av de rosa martagonliljene.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow, for en nydelig lilje, Marianne! Og de tulipanene du hadde i mai var bare helt fantisisk fine, kjempefin kombinasjon. Tror jeg må leie deg inn som hagekonsulent når vi endelig finner oss drømmehuset her på Sørlandet.

Håper du får like gode forhold til å utfolde hagelidenskapen din dit dere skal flytte da.