fredag, mai 19, 2006

Regn, regn, regn...



Det regner og regner, kaldt er det og, så her skjer det lite på hagefronten om dagen!
Jeg har vært heldig og fått en akeleiefrøstjerne (Thalictrum aquilegifolium) av en dame på Kjeller, den står nå i en potte og godgjør seg litt før jeg skal plante den ut bak i hagen. Jeg gleder meg til å se hvordan den blir!
(føyer til at dette er et juksebilde, og selv om den jeg har er stor blomstrer den ikke enda).
Det kommer opp liljer og noen andre planter på flere steder nå som jeg ikke helt vet hva er, jeg er spent på å se hva det skal bli til slutt. Jeg tar hvertfall bilder så neste år bør jeg ha kontroll.
Jeg har tatt noen fine bilder av tulipaner++ som blomstrer nå også.

1 kommentar:

Nabodama sa...

Den var prangende og flott. Så heldig du er!

Her er sola tilbake. Deilig, selv om det ikke er skrekkelig varmt.