onsdag, september 27, 2006

Flere løk i jorda - for en jobb!


Flerblomstret tulipan, bilde fra www.bakker-norge.com
Men resultatet til våren blir forhåpentligvis flott :)
Pakke fra både Zimtrade og Bakker er på plass, og jeg har vært i kjelleren og hentet opp de flotte tulipanene som jeg satte ned til "hvile" på forsommeren. Løkene var faktisk i uforskammet god form!
Idag satte jeg ned 2 keiserkroner (til), det burde altså komme 4 til våren. Vi får se :D
Jeg satte ned 5 Black Hero (fra nl), 12 rosa flerblomstrende fra Bakker (uten navn), ca. 60 rosa fra kjelleren, 7 Narcissus Replete, 12 liljeblomstrende tulipaner ´Burgundy´fra Bakker, 50 iris hollandica ´xxx´, også må jeg kikke litt etter i eska før jeg husker hva mer som gikk i bakken i dag.

2 kommentarer:

Nabodama sa...

Så pent det ble med ny laoyout!

Marianne sa...

Takk :) Var litt lei den gamle! Den var så rotete!